سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۶، ۰۷:۰۸ ق.ظ
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی اثر کاتلر ترجمه عبدالوند
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی اثر کاتلر ترجمه عبدالوند ناشر: مبلغان فروش کتاب از طریق سایت فدک بوک انجام می گیرد. ... مولفین: فیلیپ کاتلر، کوین لین کلر. مترجمین: محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده. پشتیبانی آنلاین. تحویل اکسپرس. تضمین بهترین قیمت. تضمین اصالت کتاب. ارسال به سراسر ایران.
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی ~فیلیپ کاتلر، کوین لین ...
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی ~فیلیپ کاتلر، کوین لین کلر - 978-964-2614-93-6 - بزرگترین فروشگاه اینترنتی کتاب در ایران - خرید و ارسال کتاب.
اصول مبانی مدیریت بازاریابی – انتشارات مبلغان
کتاب “اصول و مبانی مدیریت بازاریابی” نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و یکم تطبیق دهند. این کتاب شامل ۷ بخش و ۱۸ فصل است و با تعریف بازاریابی برای قرن بیست و یکم شروع میشود و به مطالبی چون : توسعه و ...
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی به تألیف فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر و ترجمهی دکتر کامبیز حیدرزاده، مورد استفاده دانشجویان رشتهیمدیریت می باشد.
معرفی کتاب: اصول و مبانی مدیریت بازاریابی » اخبار دنیای بازاریابی ...
نویسندگان این کتاب پروفسور فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر هستند و ترجمه آن را دکتر محمدعلی عبدالوند و دکتر کا.
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی [چ1] -شبکه جامع کتاب گیسوم
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابیاثر فیلیپ کاتلر، کوینلین کلر، محمدعلی عبدالوند، کامبیز حیدرزاده، احمد ارژمند بوده و چاپ 1 آن در سال 1393 توسط انتشارات مبلغان منتشر شده است.موضوعات کتاب شامل بازاریابی، بازاریابی - مدیریت، تکنولوژی، مدیریت، مدیریت عمومی،مدیریت و خدمات اداری میباشد.
مدیریت بازاریابی (اصول و مبانی) - فروشگاه اینترنتی انتشارات ...
"مدیریت بازاریابی" در قالب و قامت کتاب، در ایران با نام کاتلر، و در سالهای اخیر با نام کاتلر - کلر همراه است. پروفسور فیلیپ کاتلر - پدربازاریابی نوین جهان، و پروفسور کوین لین کلر - نظریهپرداز برند و برندسازی، در کتاب "مدیریت بازاریابی" که از اساس برای دانشجویان دانشگاهها در مقاطع عالی تحصیلی ت.... ادامه مطلب. "مدیریت ...
گروه مبلغان || اخبار گروه مبلغان || اصول و مبانی مدیریت بازاریابی ...
برای اینکه بازاریاب باشید، باید بدانید که بازاریابی چیست، چگونه عمل می کند، چه چیزی بازاریابی می شود و چه کسی بازاریابی می کند.کتاب" اصول و مبانی مدیریت بازاریابی" نوشتۀ فیلیپ کاتلر و لین کلر با هدف آموزش مدیریت بازاریابی، چهارچوبی مناسب برای شرکتها، گروهها و افراد است تا راهبردهای خود را با بازار قرن بیست و ...
مدیریت بازاریابی (اصول و مبانی) » انتشارات بازاریابی:مرجع کتب ...
"مدیریت بازاریابی" در قالب و قامت کتاب، در ایران با نام کاتلر، و در سالهای اخیر با نام کاتلر - کلر همراه است. پروفسور فیلیپ کاتلر - پدربازاریابی نوین جهان، و پروفسور کوین لین کلر - نظریهپرداز برند و برندسازی، در کتاب "مدیریت بازاریابی" که از اساس برای دانشجویان دانشگاهها در مقاطع عالی تحصیلی تدوین کردهاند، کوشیدهاند تا به ...
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی - انتشارات دنیای اقتصاد
اصول و مبانی مدیریت بازاریابی. فیلیپ کاتلر/کوین لین کلر. نویسنده. محمدعلی عبدالوند/کامبیز حیدر زاده. مترجم. موفقیت شرکت ها در اغلب مواقع به توان بازاریابی آنها بستگی دارد. چنانچه تقاضای کافی برای کالاها و خدمات وجود نداشته باشد تا شرکت بتواند از آن سودی حاصل کند، وظایف مالی، عملیاتی، حسابداری و دیگر وظایف کسب و ...
کتاب اصول و مبانی مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر
خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر
پاورپوینت مدیریت بازاریابی کاتلر و کلر
دانلود خلاصه کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر
دانلود کتاب مبانی مدیریت بازاریابی دکتر حسن اسماعیل پور
کتاب مدیریت بازاریابی فیلیپ کاتلر pdf
۰
۰
۹۶/۰۹/۲۱